
Waar een standaard elektrische heftruck te zwaar is of teveel insporing op het veld geeft of waar verbrandingsmotoren niet gewenst zijn biedt de Tiger XLT-E uitkomst. Lage bodemdruk en de eigenschappen van een elektrische heftruck maken dit een unieke machine.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Model | ![]() |
Tiger XLT-E | ![]() |
||
![]() |
Type | ![]() |
1.0 | ![]() |
1.2 | ![]() |
![]() |
Hefcapaciteit (kg) | ![]() |
1000 | ![]() |
1200 | ![]() |
![]() |
Gewicht onbeladen (kg) incl. contragewicht |
![]() |
2500 | ![]() |
2600 | ![]() |
![]() |
Gewicht onbeladen (kg) excl. contragewicht |
![]() |
2350 | ![]() |
2350 | ![]() |
![]() |
Last zwaartepunt (mm) | ![]() |
500 | ![]() |
||
![]() |
Mastneiging voor/achter | ![]() |
8°/9° | ![]() |
||
![]() |
Type vorkenbord | ![]() |
FEM 2a | ![]() |
||
![]() |
Transmissie | ![]() |
automatisch | ![]() |
||
![]() |
Brandstof | ![]() |
electro | ![]() |
||
![]() |
Motor | ![]() |
Toyota | ![]() |
||
![]() |
Motor model | ![]() |
Toyota-1T | ![]() |
||
![]() |
Vermogen (kW) | ![]() |
7,6 | ![]() |
||
![]() |
Snelheid (km/u) | ![]() |
18 | ![]() |
||
![]() |
||||||
![]() |
Banden voor - Trekker profiel | ![]() |
nvt | ![]() |
||
![]() |
Banden voor - Gazon profiel | ![]() |
295-50x15 | ![]() |
||
![]() |
Banden achter | ![]() |
24-13x12 | ![]() |
||
![]() |
Maat A (mm) | ![]() |
3000 | ![]() |
||
![]() |
Maat B (mm) | ![]() |
2000 | ![]() |
||
![]() |
Maat C (mm) | ![]() |
470 | ![]() |
||
![]() |
Maat D (mm) | ![]() |
1550 | ![]() |
||
![]() |
Maat E (mm) | ![]() |
2550 | ![]() |
||
![]() |
Maat F (mm) | ![]() |
760 | ![]() |
||
![]() |
Maat G (mm) | ![]() |
320 | ![]() |
||
![]() |
Maat H (mm) | ![]() |
220 | ![]() |
||
![]() |
Maat I (mm) | ![]() |
1190 | ![]() |
||
![]() |
Maat J (mm) | ![]() |
2220 | ![]() |
||
![]() |
Maat K (mm) | ![]() |
1380 | ![]() |
||
![]() |
Maat L (mm) | ![]() |
2600 | ![]() |